Wakin' up i see that everything is ok
一覺醒來發現一切都安好

The first time in my life and now it's so great
生命中第一次覺得如此地美好

Slowin' down i look around n i am so amazed
放慢腳步看看周遭卻令我感到驚奇

I think 'bout the little things that make life great
而生命中的小事物卻可以豐富人生

I wouldn't change a thing 'bout it
我不會改變這一點

This is the best feeling
這是最棒的感覺


This innocence is brilliant
純真是光芒耀眼的

I hope that it will stay
但願能繼續保持下去

This moment is perfect
在這完美時刻

Please don't go away
請不要走

I need u now
我需要你

& i'll hold on to it
我會這麼堅持下去

Don't u let it pass u by
你不要錯過此時此刻


I found a place so safe, not a single tear
我找到一個安全而一滴淚水也沒有的地方

The 1st. time in my life n now it's so clear
生命中第一次感到如此清晰

Feel calm I belong, i'm so happy here
我找到冷靜的感受 很高興能待在這

It's so strong n now i let myself be sincere
感覺如此強烈而我讓自己變得坦誠

I wouldn't change a thing about it
我不會改變這一點

This is the best feeling
這是最棒的感覺


It's the state of bliss u think u're dreamin'
在這狂喜的狀態下你以為你在作夢

It's the happiness inside that you're feelin'
在內心深處你感到幸福

It's so beautiful it makes u wanna cry
如此美麗讓你有想哭的衝動

This innocence is brilliant
純真是光芒耀眼的

It makes u want to cry
讓你有種想哭的衝動

This innocence is brilliance
純真是光芒耀眼的

Please don't go away
請不要走

Cause i need u now
只因我需要你

& i'll hold on to it
我會這麼堅持下去

Don't u let it pass u by
你不要錯過此時此刻

arrow
arrow
    全站熱搜

    smileUFA 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()